Klachtencommissie
WBV Arnemuiden streeft naar een zo’n goed mogelijke dienstverlening en naar tevreden huurders. Heeft u toch een klacht, volg dan onderstaande procedure.
In eerste instantie bespreekt u de klacht met de betrokken medewerker.
Komt u er met de betrokken medewerker niet uit, dan kunt u een formele klacht indienen. Hiervoor gebruikt u het klachtenformulier interne klachtenprocedure WBV Arnemuiden.
WBV Arnemuiden streeft ernaar om deze klacht binnen 3 weken af te handelen.
Bent u hierna nog niet tevreden, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Regionale klachtencommissie Zuid West. Gebruik daarvoor het Klachtenformulier Regionale klachtencommissie Zuid West.
Het is belangrijk dat u eerst bovengenoemde stappen hebt ondernomen, anders kan de Regionale klachtencommissie uw zaak niet in behandeling nemen.
Klachtenformulier interne klachtenprocedure WBV Arnemuiden
Folder werkwijze Regionale klachtencommissie Zuid West